Aranżacja witryny sklepowej

czyli JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ PISZĄ

 

Bez względu na to, czy witryna jest duża, tak jak w galeriach handlowych, czy skromna, niewielka, wystrój każdej z nich powinien być przemyślany i mądrze zaprojektowany. Odpowiednio zaaranżowana wystawa nie tylko przyciąga klientów do sklepu,  generuje sprzedaż, ale również wzmacnia wizerunek marki na rynku.

 

VM ZDJECIA3

 

Witryna musi być jakaś! Witryna musi wywołać u klienta emocje! Nie istotne jakie to są emocje, ważne, żeby były!

 

Jeśli Twoja witryna stoi gdzieś, zapomniana w kącie, pod miotłą, i nawet pies z kulawą nogą się nią nie interesuje, sprzedaż spada, a w Twoim sklepie hula tylko wiatr, to jest to sygnał, że potrzebujesz pomocy RedRabbit.

 

Oferuję:

– audyt witryny sklepowej już istniejącej (plusy, minusy, wielkość, rodzaj)

– propozycje zmian (pomysł, temat, inspiracje, zasady aranżacji)

– projekt graficzny witryny

– aranżacja witryny w sklepie

 – instrukcja VM

 

Cena ustalana jest indywidualnie (na terenie całej Polski)

 

Podążaj za Czerwonym Królikiem i zapytaj o tę ofertę!

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Idź do góry
Kontakt z RedRabbit